chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


wtorek, 28 sierpnia 2007

ellaroo Kristen

patrząc na nią myślę o soczystej łące pod bezchmurnym niebem albo o szklaneczce mojito nad brzegiem morza ;-)

bardzo, bardzo zielona... mimo że kolor ten funkcjonuje tu w połaczeniu z niebieskim (turkusowym ? szafirowym ?), jest wyraźnie dominujący. Kristen to udana odpowiedź Ellaroo na niedobór wśród znanych marek zielonych chust.

1 komentarz:

Marta pisze...

Małgosia, przepraszam, że tutaj piszę, ale na szybko nie mogę otworzyć poczty. Znalazłam Twój szablon ale w wersji 3-kolumnowej, tutaj masz link http://hacked-scribe.blogspot.com/
pomyślałam, że może Ci się przyda, bo ja już od dawna szukałam jakiegoś oficjalnego 3-kolumnowego szablonu dla bloggera. Ten jest rekomendowany na blogu bloggera http://blogger-tricks.blogspot.com/2007/04/new-blogger-3-column-templates-modified.html
pozdrawiam
OppaMarta ;)