chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


środa, 10 października 2007

spotkanie chustowe w Krakowie

tak dobrze się składa, że każdy mój pobyt w rodzinnym Krakowie łączy się z dodatkową atrakcją - spotkaniem z tutejszymi chustomamami. Były spotkania w Parku Jordana, odwiedziłyśmy wspólnie Instytut Pampersa, była złej sławy Dynia-do-bani, ostatnio warsztaty chustowe ekomamy... Krakowskie chustomamamy to spora grupa, z kilkoma widujemy sie regularnie, inne pojawiają się na spotkaniach okazjonalnie, ale bez względu na skład grupy zawsze bawimy się świetnie. Z żalem opuściłam ostatnio inaugurację lokalu przyjaznego mamom w chustach (i nie tylko) tzn. spotkanie w kawiarnii Nowy Świat, alw wszystko wskazuje na to, że będę to mogła nadrobić (choćby po części) - w najbliższy wtorek spotykamy się na przedpołudniowych pogaduszkach i jak tradycja nakazuje wzajemnym podziwianiu chust i nosideł wszelakich. Już się cieszę ;-D

Brak komentarzy: