chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


czwartek, 30 sierpnia 2007

pustki w Vatanai

Po całkowitym spustoszeniu magazynów Vatanai, jakie przyniosło pierwsze półrocze od czerwca wszyscy tam marzyli o choćby chwilowym zapełnieniu magazynów, żeby mieć cokolwiek na stanie. Niestety opóźnienia w produkcji Teesty i Maruyamy sprawiły, że w sierpniu też wiatr w magazynach hulał. A jak już dotarł transport Maruyamy to zaraz zaczęło się megapakowanie bo zamówienia spływały na okrągło...
Mam nadzieję, że moje Maruyamy już w samolocie - wszyscy się niecierpliwią a poza tym obiecałam Wam zdjęcia tego cuda...

1 komentarz:

Ania pisze...

No ja czekam z niecierpliwością czekam na te fotki ;)
A blog superowy, tylko jakieś błedy mi przy wpisywaniu komentarzy wyskakują.
Pozdrowionka
Ania(wroba)