chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


czwartek, 1 listopada 2007

już za chwileczkę, już za momencik ...

dotrą Vatanai - jeśli wszystko dobrze pójdzie...
Podobno pierwsza paczka rozpłynęła się w powietrzu i dlatego we wtorek nadali kolejną. No jak można zgubić paczkę z chustami, na które ktoś tak wyczekuje ??? To dla niektórych towar niezbędny do życia, przez chustę się nie je, nie śpi, zaniedbuje pracę i męża ;-D, a ktoś ot zapodziewa taką przesyłkę ! To niemoralne i powinno być karalne !!! Duchy chustowniczek sprzed wieków powinny takim "paczkogubom" nie dać spać po nocach ! ;-D
Trzymajcie kciuki, żeby ta druga przesyłka dotarła szybko i bez przygód, bo świeżo upieczone właścicielki czekają - na Teeste to już ho ho od taaaaaaaaaaaaaaaaaak dawna !

2 komentarze:

Ania pisze...

No fakt Teesta to chyba najbardziej wyczekana chusta w Polsce ;) Dla mnie to chyba jednak dobrze, bo dzięki niej stałam się właścicielką pięknej pasiastej Maruyamy :)

MałGosia pisze...

jak się okazuje nie Ty jedna aniu ;-) mam nadzieję, że wszystkim nosi sie dobrze !