chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


niedziela, 27 kwietnia 2008

kolejna zachustowana rodzinka

z wielką przyjemnością przedstawiam kolejnych adeptów chustowania: oto Aldona i Paweł z małą Lenką.

Lenka przyszła na świat 3 kwietnia - dosłownie nazajutrz po zakupie przez rodziców chusty ;-) - i jak tu nie wierzyć, że dzieci same wybierają najdogodniejszy moment narodzin ?!! Sadząc po takim zachowaniu, Lenka wykazuje zdecydowanie typowe dla swojego znaku zodiaku oraz wysoki iloraz inteligencji , i to nie tylko chustowej ;-)

Nowa maruyamowa rodzinka jest dla mnie ważna z jeszcze jednego powodu - na nich jako pierwszych "testowałam" umiejętności doradcze nabyte podczas szkolenia Trageschule. Miałam z tego ogromną satysfakcję i mam nadzieję, że nie tylko zaraziłam ich chustowaniem, ale też odczarowałam mit "4,5 m szmaty, z którymi trudno sobie poradzić". Tata Lenki wygląda na przekonanego - nie uważacie ?

Całej trójeczce życzę wielu radosnych zamotanych chwil razem !!!

1 komentarz:

Cuilwen pisze...

Serdeczne gratulacje z powodu inauguracji działalności doradczej :) Chustorodzina prezentuje sie przepieknie i profesjonalnie :)