chustonoszenie to dla mnie już historia,
ale nadal uważam, że chusty odmieniają świat - dziecka i rodziców...

Zamotana to fajne wspomnienie z pierwszych lat życia naszych dzieci. Teraz zajmuja nas zupelnie inne sprawy - ale o tym juz w innym miejscu.
Dziekuję za czytanie, komentowanie, kupowanie i dzielenie się chustowymi wrazeniami. Mam nadzieję, ze i Wasz swiat nabrał kolorów dzieki kawałkowi szmaty...

Domena Zamotana.pl nie jest juz moja, to zupełnie inny sklep, inny właściciel, nie ma to nic wspolnego ze stworzoną przeze mnie marką.
Osoby, ktore poszukują chust Vatanai - odsyłam do producenta www.vatanai.com lub nowego dystrybutora na Polskę http://www.maminek.pl/vatanai-c-12.html
Bo nadal twierdzę, ze to najlepsze chusty świata ;-)





------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


wtorek, 4 września 2007

vatanai tibet

Tibet to jedna z pierwszych chust Vatanai, po dziś dzień cieszy się jednak wielką popularnością jako dobra sprawdzona klasyka.
Będzie się świetnie prezentowała zarówno na spacerze wśród opadających liści jak i podczas wypadu do miasta - w vatanai tibet energia i dobry humor nie opuszczą nas przez cały dzień !
czerwone i pomarańczowe pasy różnej grubości - ognista chusta w sam raz na jesienną szarugę !

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam. W jakiej cenie jest ta chusta?

MałGosia pisze...

witam - cena zalezy od dlugosci chusty. Standardowe 4,5 m - 289 zl - inne dlugosci prosze o maila- tak bedzie wygodniej ;-)

Anonimowy pisze...

Witam. Mam obecnie hoppediz antiguę. Szukam cieńszej chusty na lato. Czy ta by zdała egzamin? Interesuje mnie długość 4m. Dziecko waży ok 9kg. Pozdrawiam. Aśka.

Anonimowy pisze...

To jeszcze raz ja. Tak w ogóle marzy mi się chusta w jednolitym czerwonym kolorze, cieniutka o długości 4m. Aśka

MałGosia pisze...

Asiu - Tibet 4,0 m jest dostępny , a jednolita czerwien to Koira ale niestety - do czerwca nieosiągalna w długościach powyżej 3,5 m ;-(

Anonimowy pisze...

A czy ta chusta będzie cieńsza od tej ,którą mam? I jaka jest jej cena? Aśka

MałGosia pisze...

Asiu - czekam na maila od Ciebie moj adres makwia22@yahoo.fr - tak bedzie wygodniej omowic wszystkie szczególy i obszernie odpowiedziec na Twoje pytania - zapraszam!